Edwin @ South East Asia

Down Under updates komen eraan!

Trouwe volgers,

Jullie zitten natuurlijk allemaal in spanning te wachten op het eerste reisverhaal vanuit Australie... ;-) Wees gerust, deze komt eraan! Ik ben vorige week woensdag 16 mei aangekomen in Melbourne en heb de afgelopen dagen al weer onwijs veel mooie en leuke dingen mee mogen maken. De komende dagen maak ik nog wat dagtours (o.a. morgen 'The Great Ocean Road') en a.s. vrijdag reis ik per trein af naar Sydney.

Aangezien ik maar kort in Australie ben en er zoveel mogelijk uit wil halen, volgen de echte reisupdates dus pas vanuit Nederland. Ook het reisverslag (+ foto's) van Maleisie houden jullie zeker nog van mij tegoed.

Wordt vervolgd!

Greetz vanuit Melbourne,
Edwin

Reacties

Reacties

mam

nog even genieten in melbourne and than enjoy sydney

Nelleke

Je kaart ontvangen van uit Thailand.
Harstikke leuk.
Geniet van je laatste deel van je avontuur en een voorspoedige reis BACK TO HOLLAND!!
Een spoedig weerzien.

Coby

Je bent nu al weer thuis. Is alles goed gegaan?

Nelleke

Je fascinerende en uitgebreide foto-reportage weer gezien.
Geweldig!!
Ook het weerzien op Schiphol was ontzettend leuk.
En niet te vergeten..........het heerlijk diner bij je terugkomst.
Je zult er nog vele malen aan terug moeten denken.

astrid rieske

hoi edje,

Superleuke foto's van Australíe begrijp dat je weer thuis bent hoop je zaterdag te zien bij de korfbal heb je gemist hoor collega coach!!!
groetjes Astrid

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!